Träna för att MåBra!!!

Nytt schema gäller från v.8 2021

Anmäl dagen innan vilket pass du tänker komma till. Max 4 deltagare/grupp.

Jag ber också om att du vid minsta förkylningssymptom stannar hemma. Och att du är noga med handhygien. Du får gärna ta med din egen yoga matta för att minska smittorisk, även kuddar och filt! 

 SCHEMA frn. v.8

Tisdag

kl. 17 - Yin yoga. 90min.( Stilla, vila, stretch).

Torsdag

kl. 16.05 - MåBra klass 50 min (Klass med en blandning av uthållighet, rörlighet, glädje, styrka)

kl. 17.00 - YinYoga ca 90min (Stilla Yin,Lugn, Skön, Pause)

 Kort om:

Du hittar mer ingående information om de olika träningsformerna i slutet av fliken Utbud hos AyA

  • YinYoga. Yinyoga är en återhämtande och terapeutisk yogastil som handlar om att ge sig hän och släppa taget för att stilla kropp och sinne. Det är en motvikt till yangbaserade, mer fysiskt krävande yogaformer. Genom att balansera yin, vila, och yang, aktivitet, i livet i stort ökar vårt välbefinnande på alla plan.
  • Måbra timme (60 min) kl. 16. 05 på torsdagar. Vi boostar igång och skapar träningsglädje som håller i sig. exempelvis: 30 min rörlighetoch balans +30 min rå styrka. Upptempo, inte yoga. Holistisk träning. Utan vikter. Skadeförebyggande.

 

Då jag utbildar mig är jag borta ibland. Här nedan finner du vilka datum som träningen är inställd:

v.10 Sportlov

v.11 Torsdag borta

v.12 Torsdag borta

v.14 Påsklov

v. 16 Torsdag borta

v.21 Torsdag borta

v.24 Torsdag borta